Karman34 Merhaba kızlar kendi şirketim var esnafım hamile olduğum için 32.haftada doktorum çalışabilir raporu vericek bu raporu nasıl onaylatacağım sgk ya mı gitmem gerekiyor bilgisi olan varsa çok sevinirim?