Ahh ah bende zamanında buraya mide bulantısı için post açmıştım herkes prilam yazdır doktora demişlerdi:D yüce mevlam o ilacı yapandan razı olsun 3-4 ayım huzur içinde geçti sayesinde yoksa ölüyordum gerçekten , çok ağlamıştım bu zamanlar nasıl geçecek diye
Gece 2 sabah 1 içiyordum bir süreden sonra gece 2 yetmeye başladı. Sonra azaldı ve bitti şükür. İnşallah kısa zaman içinde geçiverir seninde bu sürecin