Esesss Kızlarr şeker yuklemesı yaptırdımda sızın sonuclar ne cıkmıstı e nabızdan bakıyorumda 117mg normal bı degermı
-Papatya- Esesss yüksek çıkmış sınırda benim de öyle çıkmıştı diyetisyene yönlendirdiler diyet yaptım
323832 Esesss benim açlık 84 1 saat sonra 114 2 saat sonra 92 çıkmıştı 75 mg dı seker yüklemesi doktorum normal dedi
Esesss Sulemsiii tokluk canım yanı doktoruma en son gece 5 gıbı yemek yedım demıstım o zaman tokluk testi yaptıralım dedı
-Papatya- Esesss evet yine yüksek benim ki de 113 falandı yanlış hatırlamıyorsam. Diyet yaptım doğuma kadar çok şükür bebeğim de sıkıntı olmadı.
Esesss -Papatya- cok sasırdım suan ya benım doktorumda var ya sızın😂 inşAllah bı sorun yasamam ya herkes yuksek demıs bana doktor normal dedı
-Papatya- Esesss 😂😂😂 hiç şaşırmadım. Bu hamilelik döneminde öğrendiğim tek şey her doktorun kendine göre tavrı var. Hepsi aynı değil 😬
Esesss ilkin41 evet 1 saat sonundakı sonucum baskada yapılmadı zaten tesekkur ederım buarada bı tek sız sonuca ıyı dedınız bıde doktorum😂❤️
ilkin41 Esesss çünkü hiçbiri bilmiyor o yüzden 😂😂😂 siz takılmayın bizlerin yerinde gömün tatlıları poğaçaları 🙏☺️
SevdaTrkl Esesss açlık mı tokluk mu? Açlık ise yüksek glukoz içtikten 1 saat sonra ise çok çok iyi herhangi bir sorun yok