Bugün doktor bana uygulamada denilen tarih yanlış anlaşılıyor dedi. Mesela bana 38. Hafta 6. Günü diyor ben kendimi 38 i doldurdum 39 olucam sanıyordum. Meğer 38 in dolmasına 1 gün var demekmiş yani ben bir gün sonra 38 haftalık oluyormuşum🫢sizinle de paylaşmak istedim benim gibi sananlar vardır diye. Aslında uygulama doğru yazıyor noktalar var sayılar arasında ama ben farklı düşünmüşüm.