Zehrayurdakul_
Benim doktorumda Belgin Esen, cok iyi bir doktor, doğumu Avicenna da yaptım, doktorumdan çok memnunum ancak hastanenin dogumhanesi beni tatmin etmedi, yani çok küçük 1 kişilik, başka yerleride yok, aynı anda, farklı doktorların hastası 2, 3 kişi doğum yapamaz,yer yok,odayı geçtim başka bir bölme dahi yok…
Benim doğumum da ben icerdeyken, Doğum daha yeni gerçekleşmişti, hadi dışarı başka gebe gelecek dendi, alel acele odama aldılar, ben bunu beğenmedim,doğum sonrası bütün bakımlar doğum hanede olur, odada neden yapılsın ki?
Bir daha hastane olarak, doğum için asla Avicennayi seçmem.
İbrahim hoca o hastanede ki en iyi doktor diyebilirim, çok tecrübeli, cok kibar, harika bir insan.
Bir daha doğurursam kesinlikle kendisini tercih ederim, ancak sadece başka hastaneye geçerse.
Tövbe bir daha Avicenna da doğurmam.
Evet hastanenin ebeleri, hemşireleri çok çok iyi ama bu kadar, hastane şartlarını ben beğenmedim.
Bir de şunu anladım, hangi hastanede doğum yapacaksan, o hastanenin kadrolu doktoruyla doğum yapmak daha mantıklı…
İlk doğumumda çok tecrübe kazandım, bazıları iyi bazıları kötü, bir daha aynı şeylerin tekrarlanmasını istemem