Bademkiz Kızlar karın bolgesinde çatlak olmaması için ne krem kullaniyorsunuz yada neler yapıyorsunuz
Azraa33 Bademkiz 2 çocuk doğurdum 2 aylkkken hergün bebek yağı sürdüm karnıma doğuma kadar son ayda günde 2 defa sürdüm 1 çizik bile yok tertemiz bi eve söylemişti
ozgebyrkl ozge78 ben de kullandım ama 30dan sonra çatladım o kadar da para döktüm. Günde kaç kere sürdünüz?
busract68 Haftadayım vazelin, kakao yağı ve biooil kullanıyorum öyle düzenlide değil 32den sonra lierac kreme geçeceğim karnım değil ama hızlı kilo almaktan basenlerim çatladı 😞
ozge78 ozgebyrkl duştan çıktığımda kullanıyorum genelde iki günde bir yani. Bazen genetiğinde olunca ne sürersek sürelim işe yaramayabiliyor