Kızlar geçen hafta Salı günü beta hcg 2775 idi önümüzdeki hafta doktor kontrolüm var hafta olarak kaçıncı haftadayım bilmiyorum son 3 gündür kasıklarımda Ağrı ve kahverengi lekelenme oluyor. Havalar soğuk üşüyorum ondan mı kaynaklanıyor başka bir sorun olabilir mi? Doktora gitmeli miyim sizce? böyle birşey başına gelen var mı