Anneperi kıyafetlerin dışında sezaryen olacağım için narkozu rahat atabilmek için kahve koydum kahve makinasıda koydum hem olurda mama verirsem su kaynatırım hem kahve yaparım ilk doğumumdada götürmüştüm çok işime yaradı ekstra sallama çay koydum kantinden sürekli al al olmaz öyle 😄😄 şeker tuz ikişer tane bardak kaşık çatal çay kaşığı tabak kase havlu kağıt dut suyu kaynatıcam hoşaf biraz rezenede koymayı düşünüyorum demlerim lazım olursa şimdi belki yadırgayanlar olucak 😄 ama ne yapıyım orda perişanlık çekmektense en azından kullanmasam bile eve geri getiriyorum yani ben öyle düşünüyorum