Egeeed Arkadaşlar merhaba, nasipse 2. oğlumuz oluyor. İlk oğlumun adı Ege ikinci oğlumuz için Emir veya Edis düşünüyorum ama eşimle bir türlü karar veremiyoruz. Tam olarak içimize sinen ortak bir isim olmadı. Önerilerinizi alabilirim. 🥰
3kuzuAnnesiyim Egeeed Emır benım hayalım bır dıger ısımde eşimin hayali.ıkısınıde dusunuyoruz eger bu defa bır oglumuz olursa:) ınsallah bizede nasıp olur ıkı kızdan sonra. Emir cok guzel:)
pelinden Egeeed biz de karar veremedik ama Emir ismini beğeniyorum 🤍 yanına belki bir isim daha olabilir
Ebrarliva Egeeed benimde bir kziim var Ebrar liva şimdide hamileyim oğlum olsun çok istedim ama doktor kıza benzetti erkek olsaydı Muhammed ensar istiordum 🥺
Sadiyes Emir güzel bence de. Bizim de oğlumuz olacak biz kıvanç koymayı düşünüyoruz. Emir de düşünmüştük ama çok uymadı bize
Hazal44 Egeeed benim ilk oğlumun ismi Hazar kenan şimdi ikinci oğluma hamileyim bunada yusuf kağan düşünüyorm