Elifeski22 8+4 haftalık hamileyim doktora gazlı içeceği sordum yasak dedi kahve de 1-2 bardak dedi yeşil çay ve sade soda önermişti bugün eşimden istedim yaseminli yeşil çay içeceğim nasıl içen var mı? Bir faydası var mı?
boygirlmom Elifeski22 doktordan doktora farklilik gosteriyo bu yorumlar ya haftada 1-2 kutu kolaya izin veren bile var ben canim cektikce fanta iciyorum. Kahve gunde 1 tane izin verdi cay 2-3 acik bi sekilde. Yesil cayi sinirli tuketin odem attirici etkisi var neticede
Elifeski22 boygirlmom ben kolayı felan pek arayan biri değilim kahve de Nescafe içiyorum sadece 🥰 tm dikkat ederim teşekkür ederim
femme Ben kahve çay asitli içecekler hiç birini içmiyorum… arada annemlere gidince eşlik edicem diye çok açık çay içerim o kadar . Onun dışında sut kefir su ve Soda candır 😇😇
Elifeski22 femme sodanın sadesini içemiyorum ben ya.. bende sabah kahvaltı da felan çay içiyorum başka yok canım kahve isterse arada bir o kadar 😊 asitli içeceği hiç aramam zaten