Bellisima21
Bana da öyle demişti dr, diyabet yüksekliğinden olabilir dedi test yapıldı sonrasında biraz yüksek çıktı, yediklerime dikkat ettim hergün en az yarım saat yürüyüş yaptım 1ay sonra düzeldi, sizin de böyle olabilir doktorunuz bilgi verir, stresten uzak durmaya çalışın