30+4 benim kasık değil de bel ağrısı inanılmaz. Yatamıyoruz kalkamıyorum yürürken bacağıma vuruyor ağrı. Yürüyüş yapamıyorum ki, markete gittim dün orda bir tabureye oturdum biraz belim koptu koptu. Eve nasıl döndüm bana sorun yani. Yürüyüş olsun diye 10 dakika mesafedeki marketi seçtim gittim bin pişman oldum. Birkaç gündür yastıkları dolduruyorum belime sırtıma ner deyse oturarak uyuyorum.