Eminetugbaannesi degil. Ben de oyle zannedip hastaneye gitmistim. Nisan bambaska bir goruntuye sahipmis meger. Hic gormemistim nisanim sadece tanimini bildigim icin yanilgiya dustum ben de. O sumuksu sarimsi sey cok da geldse nisan degil son zamanlarda olan akintiymis.