Gamzesa Bebeğimin göbek bağı düştü ama içinde sanki ip gibi bi çıkıntı var kanlı duruyo sabah doktora gitmiştik düşmeden yumusama olmuş sprey vericem demişti eve gelince baktım düşmüş ama görüntüsü garip geldi
2aslan_annesi07 Gamzesa koku sıvı gelmesi kan gelmesi gibi bı durum yoksa normaldir zamanla toplanıp sikilaşiyor
2aslan_annesi07 Gamzesa yeni düşmüş normaldir takip edin mutlaka yegenimde öyle oldu biraz kanaması vardı sıvı geliyodu sarı renkte ve koku vardı yaktılar göbek deliğini 3 kez öyle kurudu islatmamaya calisin