Allahkahretmesin1 Kızlar 2.5-3 saat önce balık yedim az önce de onu unutup kakaolu süt içtim balığı güvenilir bir yerden aldık tazeydi yani bir sorun olur mu
2aslan_annesi07 Allahkahretmesin1 bayat balıkta problem olabiliyo siz güvenilir demişsiniz bide baya sürede geçmiş birşey olmaz Allah’in izniyle..
Allahkahretmesin1 esmerella37 balık bayat olunca tadında bir değişiklik oluyor bir de pişerken falan çok ağır kokuyor bunda yoktu inşallah bir şey olmaz ya
Aselyusra Allahkahretmesin1 çünkü ayran balığın dokunmasına sebep olmaz aksine balık bozuksa zehirlenmeyi engeller. Birlikte yemeyin diye olan şehir efsanesinin sebebi kalsiyum demiri bağlar. Yani ayran veya süt içersen balıktaki demir vitaminini alamazsın.