Angel276250 Kızlar 30. Haftadayım ve hiç bir kan ilacını kullanamadım. Kullanıp da sizi rahatsız etmeyen bi kan ilacı var mı önerebileceğiniz hap şeklinde olursa daha iyi olur ☹️
Cikoleyla Angel276250 Fertamir verdi bana. Suya kadıştırılıp içiliyor. Meyvesuyu gib tadı var. Verirken en az yan etkili olan bu demişti. Çünkü ben zaten kullanamıyorum diğerlerini
anapanda12 gyno ferro sanal ve vegaferon kullandım ama kabızlık yapıyorlar bu biraz rahatsız ediyor tâbi riskli gebelikten yattığım için süreç hızlanıyor hareketli gebelikte sorun oluşturmazlar
beyzakls Bende bekarlığımdan beri demir eksikliği var ve sürekli hap kullanıyorum. Hamile kalmadan önce Ferro sanol kullanıyordum. Bana tek iyi gelen hapti. Hamile olunca da doktorum gynoferon isimli hapı verdi. Onu kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım