Merhabalar kızlar. 38+5im suanda. Bebeğim önden gidiyor. Ve kendisinin gelmeyede niyeti hiç yok maalesef. Doktorum da geçen hafta ki kontrolümüzde haftaya çarşamba gel, tekrar muayene edelim. Yatışını verelim, suni sancı ile normal doğum yapalım dedi. Biraz daha beklersek kilosundan dolayı sezaryen olmak zorunda kalacağım yoksa. Suni sancı alan var mı? Nasıl bir şey, acısı çok mu ne gibi bir şey hissediyorsunuz? Beni tek geren şu suni sancı. Deneyimleyenler paylaşırlarsa çok sevinirim. Çok teşekkür ederim şimdiden 🌸