berna_yvz 27+6 hamileyim depremden sonra bugün kontrole gidebildm bebeğe üç defa kordon dolanmış stresten korktuğundan olabilir dedi doktor varmı başına geliyor düzelen
Arzum_87 berna_yvz Herhangi bir belirtisi oluyormu acaba ? Ağrı, sancı gibi… Allah korusun dolansa nasıl anlarız mesela.
Premsescik berna_yvz benimde ilk gebeligimde vardı bebek için bı sıkıntı yaratmıyor sadece normal doğum yapamıyorsun riskli bebek için bn o yüzden normal yapacakken mecburi sezaryen oldum
berna_yvz boygirlmom küçük olduğu için yapacak bişey yok dedi sadece dinlenmek lazm kendiliğinden çıkabilirms
berna_yvz Arzum_87 benm deprem günü doğum sancısı gibi kasiklarmda ağrım vardı buna bağlı mi oldu strese dayalı mi bilmiyorum
berna_yvz Premsescik benm ilki sezeryandi o yüzden ikincide mecbur sezeryan olacaktı başka bı sıkıntı yaratmasin da