Tugcecv ben doktor muyum bana laf ediyorsunuz doktorumun dediğini söylüyorum bende. Her bebek tabiki farklı benimde arada 2 saat hareket etmediği oluyor uyuyor olabilir bisey olabilir bende doktorumun söylediğini söylüyorum napayım siz fikir belirtirken ben söylemeyeyim mi doktorumun söylediğini ama illa hareket tekme olarak algılanmıyor her hareketi say diyorlar cünkü. Korkutacak bisey söylemedim zaten uzun süre hareket etmezse doktoruna sorması gerekir riske atılacak bir durumda değil