Selinoloji canım az önce başka bir posta insanların çatı muayenesinden korkuyor olduğunu öğrendim 🤦 4 yılı aşkın süredir her ay çatı muaynesi olurum😂 vajinal usgyi de, fitil kullanıyorsanız parmağınız gibi düşünebilirsiniz. Sadece biraz daha uzunu ve üstünde jel olduğu için daha kayganı. Yani canınız yanmıyor. Son haftalarda sanırım elle sadece vajina açılması kontrol ediliyor ama can yakmıyor.
Veee bir arkadaşımı nişanı gelince doktora götürdüm bana o zaman demişti ki, ebe bana aferin hiç bağırmadın dedi demişti. Bende o zamandan beri şunu düşünüyordum son aylar herhalde canımızın acıması normal😂😂😂😂 az önce gittim kıza sordum. Meğer kız korkuyormuş ve millet korktuğu için ebe öyle demiş🤦 kimse anlatıp sormam bu arada böyle şeyleri o yüzden ben normal sanıyordum 😂😂😂 şoka uğradım şuan 2 postu ve yorumları görünce 😂
Bu arada çıplaklık rahatsız ediyorsa örtü talebinde bulunabilirsin ☺️