Merhaba. Ben normal düşünüyorum. Her doktor istemiyor ama kesin niyetiniz varsa eğer ki baş gelirlerse ve o şekilde devam ederse normal doğum yapabiliyorsunuz. İlkinin baş olması yeterli diyor benim doktorum. İkinci makat geliş olsa da döndürebiliyorlarmış ya da makat ta doğurtabiliriz dedi. Ama ilkinin baş olması şart.