incikupelikiz kuzum o uygulamalarda dogru göstermiyo yani internetten bak istersen yumurtlama günü adetin 14. Günü yunurtlamadir felan der. Ama tam günü gününe hiç uymaz. Mesela uyguamda bugün yunurtlama gösterir ama sen ya iki üç gün önce yumurtlama görmüşsündur ya da iki üç gün sonra felan. Bı kaç gün oynama olur aynı regli de bı kaç gün ileri ya da geri yapması gibi. O yüzden oralara itimat etme evde testini yap daha iyi, tabi bu testler ne kadar iyi de olsa insanı bı o kadar da strese sokuyo ben 1 yıl kadar kullandım sonra doktorum istersen kullan ama bence gerek yok dedi reglin bittikten sonra hafta en az 2 ilişkiye gir, ben 2 günde bir ve ya 1 gün ara ile değerlendiriyorum. Ovulasyon testleri bı o kadar iyi ama bı o kadarda stres sebebi. Bu stres de gebe kalmaya engel olabiliyo buna çok dikkat et, fazla takmamaya çalış aklına her geldiğinde direk başka bişeye yönel, ben öyle yapıyorum şahsen kuzum, eskisi kadar sürekli aklıma getirip kafamı allandirip bulandirmiyorum aklıma geldikçe de başka bişeye yoneliyorum ne bilim televizyona telefona işime bakıyorum. Bende gebelik elde edemedim daha ama rabbim büyük hayırlısıyla bana da nasip edeceğine eminim🤲🤲🤲🤲 tabi ben şuan ara verdim tedaviye geçen ay bu ay hiç bişey kulmandim bidaki ay da kullanmayı düşünmüyorum belki öbür ayda çok yoruldum çünkü iki kere klomen kullanip ikisinde de kist oldu e yeto da artık 😂😂 ki benim sorunum yok eşimin de çok şükür sorunu yok çok karışık değişik bı olayın içindeyim yani anlayacağın, en azından şunu diyebilirim, evet bı sorunumuz yok demek ki rabbim şuan uygun görmuyo, belki şimdi olsa sağlıksız bı gebelik ya da bebek olucak belki bu yüzden şimdi nasip etmiyo diyebiliyorum. Ama inanıyorum rabbime bir gün vereceğini nasıl edecini biliyorum ama ne zaman olur bilemem onu belki 1 ay sonra belki bir yıl belki 5 belki 10 yıl sonra. Bilemiyorum ☺️☺️☺️☺️