Dün geceden beri başlayan sancılarım ile bugün doktoruma muayene oldum kanamam ve açılmam olduğunu dile getirdi . O hastanenin servis bölümü ile alakalı sıkıntı olduğu için başka hastaneye sevk etti şuanda özel hastanede serum takıldı ve bebek için ciğer geliştirici iğne yapılacak. Dualarınızı eksik etmeyin. Benim gibi aynı durumu yaşayan varmı tahmini ne zaman doğum olur?