Kızlar merhaba 27 haftalık gebeyim. Saçlarım çok kötü oldu boyatmak istiyorum doktorumda 3 aydan sonra boyatabilirsin ama ben önermiyorum dedi. Ombre yaptırıcam mecbur açıcı kullanılcak bi kaç kuaförle konuştum dibe değmediği sürece sıkıntı olmaz dedi. Ama yinede bilemedim. Sizin fikriniz nedir