Arkadaşlar öncelikle depremden etkilenen tüm dostlara geçmiş olsun, rabbim bir daha yaşatmasın inşallah 🤲🏻
Şimdi benim sorunum şu ki 2. Hamileliğim ve hamilelikte artan kahverengi benler, yüzümde o kadar var ki harita gibi 30 dan fazla var bu sabah aynaya dikkatli baktığımda farkettim alışmışım gerçekten şok oldum aklımdan asla çıkmıyor takıntılı bir insanım, nemlendiricimi güneş kremimi özellikle yazın asla eksik etmem, ama doğumdan sonra da geçmiyor kalıyor bunları ben nasıl geçirebilirim ? (Daha önce cildiyeye gitmiştim ama hiç fayda göremedim) doğumdan sonra lazer tedavisi mi ya da düzenli bir bakım mı ? Ya da kahverengi lekeri açmak için bişeyler mi yapmalıyım
Hiç bilmiyorum var mı yaşayanınız ya da çevrenizde bu sorunu çözmüş olan ? Teşekkür ediyorum okuduğunuz için 💘