Kızlar deprem sabahında hastaneye gittim suni sancı aldım nişanım gelmişti bebek biraz yukarıda suyumda gelmemişti. 3 cm Açılmayla gittim yedi saatin sonunda 4 cm e çıktı. Açılmam çok ağır ilerliyordu sonra ebe gelip ıkındırıp muayene etti karnıma bastırdı bebeğin kafasını içerden döndürdü kanala soktu o kadar çok zorlandım ki çok çok zorlayıcı bir işlemdi ama sonunda amacına ulaştı açılmam bi anda 7 cm oldu suyum geldi bebek aşağıya indi bi anda o kadar çok rahatladım kiii böyle oluyormuş demekki o his dedim. Tüm hemşireler mutlulukla doğuruyorsun gözün Aydın dediler hatta.Koridorda sancılarla yürüyüş yaparken deprem oldu herkes koridora çıktı ben pek ne olduğunu anlamadım ama manevi olarak etkilendiğimi sonradan anladım. Sancılarım sıklaşınca gelip yatağa uzandım epidural yaptılar . Sonra bebek bi anda hooopp tekrar yukarı çıktı kızlar o hissi hissettim bebek aşağı kanaldayken bir anda mideme çıktı. Ne olduğunu anlamadım anlam veremedim hala daha anlam veremiyorum. Doktorum bebeğim saçlarını görürken bir anda kafasının şişmeye başladığından bahsetti. O kadar uğraşın sonunda dayanma gücümde ıkınma gücümde kalmadı çok istedim normal doğum yapmayı çok direndim ama bebeğim tekrar kanala inmedi acil sezeryana alındım. Sezeryan masasında hala saniyede doğum sancıları çekiyordum. Tüm uyuşturmalra rağmen bedenim direndi uyuşturulamadım en sonunda hava verip uyuttular beni sonrasınınsa gözümü odada açtım. Şükürler olsun bebeğime kavuştum ama ona ilk an sarılamadığım için içim buruk.Doğumdan sonra İlk üç gün kendime gelemedim hala o yatakta ıkınırken yaşadıklarım gözümün önüne geliyordu gece gündüz.Şimdi doğumum üzerinden bir hafta geçti gecem gündüzüme karıştı bebeğimi çok seviyorum ama çok zorlanıyorum. Belim epiduralden dolayı doğrulmuyor dikişlerim çok ağrıyor belim için ne önerirsiniz. Benim doğum hikayemde böyle oldu kızlar umarım sizlerin çok kolay doğumları olsun rabbim hepinizi kurtarsın..