Gizemgnd Yagmurrr98 Canım bence yatış olur Fototerapi ışığının altına koyulur bebek üstü çıkartılır alttan ısıtmalı yattığı şey merak etme. Genelde bir günde hemen düşüyor Sütünü sağıp oradaki hemşirelere ver sütün gelmiyorsa mama verir hemşireler merak etme bebek ne kadar beslenirse idrarıyla birlikte daha hızlı atar
Ezgifatma2010 Gününde dogmuşsa 17 ile yatış yapılıyor benim 35 haftalık prematüre dogdu kızım 15 ile yatış yaptılar bol bol besleyin ve ışıkta yatırın özellikle güneş alırsa bop bol o düşürüyor 1 ayda tamamen düştü bizimki hep güneş ışıgı a çıplak yatırırdım