Ben de bugün şeker yüklemesi yaptırdım, hipertansiyonum olduğu için günde dört kez alfamet kullanıyorum, geçen haftalarda tansiyon yükselmesi nedeniyle doktora gittim, 24 saatlik idrarda protein bakıldı, 144 çıktı sorun olmadığını söyledi doktor. Tansiyonunu takip et dedi. Sizde spot idrarda mı yoksa 24 saatlik idrarda mı protein çıktı? Şeker yüklemesi sonuçlarınız nasıl?