Ozge1177 Kızlar 30. Haftaya girdik ultrasonda 31 haftalık çıktı. Doktor normal bi sıkıntı olmadığını söyledi ama ultrason sonuç kagıdımın altında intrauterin gebelikle uyumludur yazıyor bilgisi olan yazabilir mi acaba
Nilsss1907 Ozge1177 Benim en başından beri hep önden gidiyor bebiş. En son 36+6 da gittim bana 38+1 dedi gelişimi😊Şuan 37+4 teyiz
Derya0-7 Ozge1177 korkmayın. Bizimki de 2 hafta ileride. Doktorumuz maşallah çok Sağlıklı çok iyi dedi. Güzel bir durum yani ☺️
Ozge1177 Derya0-7 intrauterin gebelik önde gitmedi mi yani internet te böyle şeyler okumadım geri gibi şeyler yazıyodu
Derya0-7 Ozge1177 kafanızı hiç bulandırmayın. Kötü bir durum olduğunda doktorlar söylemekten hiç çekinmiyor emin olabilirsiniz.