Naz0606 Merhaba arkadaşlar gebelik kolestazı olan var mı? Kaçıncı haftanızda başladı? Bundan dolayı erken doğum yapan var mı?
Ozoooo Naz0606 bende vardı 40 haftada doğum yaptım safra kesemde taş vardı ağrı yapıyordu korkmayın yediklerinize dikkat edin bişey olmaz
Reyreyli Ozoooo merhaba üzerinden yıl geçmiş ama bende de aynı sorun var cevap verebilirseniz çok sevinirim. 40a kadar nasıl bekletti doktorunuz acaba bana en geç 38de alırız dediler çünkü
Ozoooo Reyreyli ağrım vardı evet ama ona ilaç verdi ursactive zaten son ayım da ortaya çıktı ilaç da işe yaradı bekledik o sebeple
Reyreyli Ozoooo anladım allah bağışlasın evladınızı bu arada. Değerleriniz nasıldı hatırlıyor musunuz peki çok yüksek miydi
Reyreyli Ozoooo saframa ayrıca ultrasonla bakılmadı ama olsa hisseder miydim bilmiyorum ağrı mı oluyor acaba