Kızlar bugün kan verdim 65 ile hamile olduğumu öğrendim.Daha öncesinde 3 kimyasal ve 1 boş gebelik olmak üzere 4 kere hamile kaldım inşallah bu sağlıklıdır esim de sperm dna hasarı %35 çıkmıştı doktorlar o yüzden sağlıksız olduğunu söylemişti eşim tedavi felan oldu sanırım az da olsa düzeldi diye düşünüyorum. Şimdi bugün tam 4 haftalık hamile oluyorum ben kontrole ne zaman gitmeliyim mesela siz ilk öğrendikten sonra başka zaman gitmiştiniz ilçede oturuyorum o yüzden hergun kana bakmıyorlar merkeze gitmem lazım 5.haftda mi 6.haftda mi gitmeliyim doktora kese ve kalp atışı kaçıncı haftalarda duyuluyor