Seymaaaokms 6+2 bi anda belimin sol kısmına ağrı saplandı hareket ettikçe batıyor normal midir hastaneye gitmeyi düşünüyorum
Seymaaaokms Ebrkskn gittim ama hiçbir şeye bakamıyor ki sadece idrar aldı kum falan mı diye onda da bi şey çıkmadı ama sanırım sürekli sol tarafıma yattığımdan oldu suan uzun süre sola yatınca aynı şekil ağrı oluyor
Seymaaaokms Dra21 gittim ama hiçbir şeye bakamıyor ki sadece idrar aldı kum falan mı diye onda da bi şey çıkmadı ama sanırım sürekli sol tarafıma yattığımdan oldu suan uzun süre sola yatınca aynı şekil ağrı oluyor