liceslices11 Esma1993 Sadece gevregin faydasi olacagini dusunmuyorum ama icerisine findik, badem, muz gibi ilaveler yaparsaniz vitamin degeri artmis olur
Zehradzcn Gamzenrr bir dilimden birşey olmaz ben bir tane ananası yedim düşük erken doğum riskim vs serklajlı olduğum halde. Bilmiyordum öyle birşeyi şükür hiç birşey olmadı.
Lavinyaa8 defneveannesii_ 8 aydir her gün yiyorum ben bir sorun olmadi aksine birkaç yerde bebeğe kilo aldırdığını duydum
Aysecan0335 Benimde jelibon çekiyo acaipp çeke çeke jelibon çekti çok zararlııı 1 tane yesem desem tutamıcam kendimi napsamm bilemedim 🥲