Merhabalar, riskli gebelikte heyet raporu nasıl aliniyor, alan var mı? Tek böbrek var. Doktorum direk riskli gebelik kategorisinde olduğumu söylüyor. Özellikle bebeğin büyüdüğü 20. Haftadan sonra böbrek problem yaratabiliyor. Şuan için iyi durumda takipleri yapılıyor ama ben endişeliyim. Bunun için alınabilir mi? Üroloji ya da nefroloji doktoru veya kadın doğum uzmanı heyet raporu verebilir mi? Siz hangi durumlar icin aldınız heyet raporlarını