Öncelikle tüm ülkemize geçmiş olsun, başımız sağolsun..
Böyle kötü günler geçirirken ikinci minik mucizemi öğrendim 🙏🏻 Öğrendikten sonra bir kez kan verdim beta 218 çıktı. SAT’a göre bugün 5+5 haftalık 🐣 Yarın kadın doğumda ilk randevum var, sizce keseyi görür müyüm? Alttan muayene olmak istemiyorum inşallah karnımdan bakarak görürüz. 🙈