Meltems53 minikumutlar benim açık pembe şeklinde gelmişti peçeteye silince görmüştüm ve arkasından tekrar sildiğimde tertemizdi yani anında kesildi.
Zln2152 minikumutlar bende yerleşme kanaması yaşadım adete üç gün kala pembesi ve kahverengi leke bir defa geldi sonrası yoktu kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrılarım oldu. Bende bu şekildeydi ☺️
Melek___ minikumutlar bende oldu canim kırmızıydı leke oldu. Sonra daha gelmedi. Adet oldum sandimdi bı ay kadar daha bekledim adet görmeyince test yaptım ciktiydi
minikumutlar NisanCD parçacıklı mı oluyor acaba hala sökülmedim ama ara ara geliyor bi jaç damla ve böyle kahverengi parçalı minik minik
Melek___ minikumutlar hayır normal adet kanaması lekesi ilk gelir ya hani adet oldum dersin aynı öyleydi
Gizmih minikumutlar benim 5. Haftamda peçeteye sildikçe kahverengi geldi 12 saat falan geldi bidaha gelmedi
minikumutlar Gizmih çok teşekkür ederim benimde 3 gibi geldi çok mibik peçeteye kahverengi bide akşama yakın geldi daha gelmedi henüz inş yerleşmedir
Gamzealptkn Benm bugn adetm 7 gün gecikti test yaptm 152 geldi kahverengi lekelerm başladı doktor kırmızıya dönmediği sürece düşük tehlikesi demiyoruz dedi ama bi öncekinde de böyle oldu ve hcg değerim düştü kürtaj oldum