Merhaba arkadaşlar bugün 37+0 olduk dün geceden beri bel ve bacak ağrım hiç geçmiyor. Dün biraz fazla ayakta kalmıştım o yüzden mi yoksa dogum yaklaştığı için mi ağrılarım oluyor anlamadım. 38. Haftamda dogumum olacak normal doğum istiyorum ama acilmam olmazsa sezeryan olacağım 38de o yüzden ağrılarım olunca seviniyorum resmen. Sizin de dogumdan önce böyle ağrılarınız olmus muydu?