Mihrimah18 nissa benim ilk gebeliğimde oldu, kanama riskimmolunca hemen iğnesini yaptılar sonra iki düşüğüm oldu, ana negatifti onw rwğmen iğne yaptılar hemen düşüğü engellesin die. Düşüğünz ne zmaan oldı? Size en son ne saman iğne vurdular eğer üzerinden cok gecmediyse iğne etkisinden de pızitif cıkıyor.
nissa Mihrimah18 Ekim 6 da kürtaj oldum kanamam 1 nde oldu hemen iğne oldum bi kaç gün sonra kalbi durdu doktorumda aradan en fazla 3 ay geçmesi lazım dedi pozitif çıkması için
Mihrimah18 nissa kanama sadece kannuyusmazlıgnda olmuyor onu anlatmaya calıstm aslıdna bir dgmdan sonra iki kaybım vr, cok yogun kanamalarom oldu, tam da teşhis konulmadı. Pıhtılasma da kanamaya sebebiyet verşr
Mihrimah18 Şuan iğne kaynaklıdır hiç oorkmayın bende temmuz 20 gibi iğne oldum, ekimde yapılan tahlilde pozitif gelmişti, yine arastırmanızı yapsınlar tabi ama o iğnenin koruyuculuğu uzun süre, bebeğinize zarar gelmez allahn izyle.