Selam,
29+3 ’teyim zor bir hamilelik geçiriyorum. 2 gündür vajina tarafımda daha çok sol a vuran bir baskı ağırlık ağrı gibi bir durum var. Yürürken hatta tutup yürüyorum. Yaşayan oldu mu ne olduğunu en azından lir diye fikir almak istedim. Doktorum izinde rahatsız edip sormak istemiyorum. Geçen ay kendisini çok yordum farklı konularda. Yaşayan varsa bilgilendirme yapabilir mi?