ilknurakdogan1 Merhabalar ben haftaya kontrole gideceğim ister istemez merak ediyorum 7 haftalıkken kesede bebişi görebildiniz mi ultrason görüntüsü var mı elinizde paylaşabileceğiniz ?
Umrangunes ilknurakdogan1 ben ilk gittigimde 6. Haftanin icindeydim vajinal muayene ile göründü bebek zaten ilk alttan bakiliyor fotosunu atayim size
Kubra-D Umrangunes hayır alttan muayene olmuyo normalde. ben ilk 5. Haftada gttim ultrasonda kese göründü 6. Haftada kalp atışını duyduk çok şükürr ❤️ sizinde ultrasonda çok rahat görünürmüş neden alttan muayene yaptıki doktor
Umrangunes Kubra-D vala bilmiyorum direkt alttan yaptı hatta agustosta idi gidişim elbise giydim gittim rahat olsun diye iyi ki oyle yapmisim 😊doktoruna gore değişiyor sanirim
Kubra-D Umrangunes 29 haftalık olduk henüz alttan muayene gerektircek durum olmadı çok şükür. ☺️ Demek ki doktor garanti olsun demiş bilemicem ☺️