yenibirannis Ayse65. 4+4 de keseyi gördüm bu persembe bebisi görmeye gidicez ins sana tavsiyem bidahakine idrara sikişıp gidersen üstten çok rahat görünüyor cnm 🤗
Zeynep63Asya- Ben de devletten randevu aldım daha yeni hamileliğin ne kadarlık bilmiyorum karnımdan baktırmak istiyorum bakarlar değil mi