AyFa1608 minigiminannesi03 değil canım sanırım yanlış anlaşılma olmuş. Kilosunun yazdığı yer ya fotodan parlamış yada makineden iyi çıkmamış. Sanırım sağ taraftaki 143 yazısını diyorsun. O makinenin yanılma payı. Yani kilodan 143 gram eksik veya fazla olablir 🥲
AyFa1608 Elfnrbsli FL yı 7 ile çarpıp boyunu bulabilirsin ama kilo yazan kısım parlak çıkmış okunmuyor
Aysedugme Syma_07 benim 16+3 te 18 cm di boyu uzun olacak demişti doktorum olabiliyor yani normal muhtemelen ☺️
Syma_07 denizarenmom doktor normal herşeyi dedi bende boyunu ulturason kağıdında şimdi farkettim ne kadar olması gerektiğini bilmediğim için soruyorum😌