Sedanuur Kızlar ikiz gebelik ne zaman belli olur gittiğimde 5. Haftama yeni girmiştim ve tek kese olduğunu söyledi. Sizce kalp atışında veya sonrasında ikiz olursa çıkar mı ….
Ozge111 Sedanuur bunu bnde merak ediyorum 5+2 de kese ve bebk göründü yarın tekrar gidicem 6+2 oluyoruz nedense ikiz mi diye his var 🤲🤲😍
Meloki Sedanuur bende 5 haftada gittiğimde tek kese gözüktü 7 haftada gittiğimde 2 kese 2 bebek gözüktü ❤️
Mineee66 Sedanuur ilk gittiğimde bende tam 5 haftalıktım. Belli olmamıştı 2 hafta sonra gittiğimde ikiz oldukları belli oldu. Beta değerleriniz yüksekse ihtimali var benim baya yüksekti
Sedanuur Meloki hadi ya acaba benim de mi öyle olur ya çünkü bende gittiğimde 5 haftalıksın dedi tek kese vardı bi iki haftaya kalp atışlarını duyabilirsin dedi
Mineee66 Sedanuur e nabız kullanıyorsan bakabilirsin tahlillerim bölümünden beta değerin yüksekse ikiz olma ihtimalide yüksek