sewal-065 Kızlar bugün 75 gr şeker yüklemesi yapıldı q 79 60 dk 171 120 dk 110 çıktı Doktorum normal sıkıntı yok dedi Böyle çıkan varmı normaldir değilmi sonuçlar
duygisc Ben de bugün yaptırdım 75gr. Açlık:83, bir saat sonra:150, iki saat sonra 132 çıktı, doktora henüz sonuçları göstermedim, ben de merak ediyorum sonuçlarım normal mi diye