Arkadaşlar ben 20 gün önce burada doğurdum. Doğum anı, öncesi ve sonrasındaki sıkıntılarımı anlatmayacağım. hepimizin doğum sonrası sağlıkla evimize götürmek istediği bebeklerimiz için yazıyorum bu yazıyı. Benim bebeğim doğum anında zorlandı. Yani hava sıkıntısı yşamış söylenene göre kanalda kalmış. Ben dopumhaneden çıktığımda bebeğimi yoğun bakım için megaya göndermişlerdi. Bunun nedeni olarak ise burdaki yoğun bakımda yer yok denildi. Ancak sonra öğrenşyorum ki aslında benim çocuğumu tedavş edebilecekleri en önemli şey olan nefes sıkıntısı yaşaması sırasında müdahale edebilecekleri teknik donanıma sahip değiller. Bu sebeple bizi megaya gönderiyorlar. Yoksa yoğun bakım doluluğu değil mesele. Böyle bir durumda soğutma yapılması gerekiyormuş çocuklara. Elhamdülillah benim çocuğumun sıkıntısı ileri düzey olmamış. Beş gün sonra aldık çocuğumu. Ancak biraz daha sıkıntı yaşasaydı bebeğimde kalıcı hasarlar olabilirdi. Bu kadar hayati bir mevzuya nasıl müdahale imkanları olmaz. Hadi o ekipman yok. O zaman neden megaya gönderiyorsun. Bu acil bir durum değil mi çevrende bir sürü özel ve devlet hastanesi var. Eşime megy gönderiyoruz kabul edşyor musun demişler. Eşim de seçme hakkı oldupunu bilmediğinden kabul etmiş. Neden böyle bir durumda Zeynep Kamile ya da en yakın hastaneye götürmediler bebeği. Ya sakat kalsaydı. Zihinsel sıkıntı yaşasaydı. Kim verecek hesabını :( kimsenin umrunda değil anne ağlayıp dursun.