hanımlar belki sırası değildir ama içime kurt düştü perşembe günü dogum sonrası muayane icin doktora gidicem fakat yattıgım hastane ve doğum yaptıran ebe yüzünden bende kalan travma dolayısıyla cok korkuyorum alttan sadece bakar mı yoksa bişeyle mi bakar bilmiyorum dikişlerim iyileşse bile eşime yaklasmaktan korkuyorum öyle bir korku normal dogum yaptım şimdi gideceğim randevuda beni neler bekliyor siz nasıl muayane oldunuz beni biraz rahatlatır mısınız allah gerçekten kimseyi kötü doktorlarla karsılastırmasın üzerimde ki travmayı hala atlatamıyorum🥺