busranur_19 İlk gebeliğim sancı nasıl olur ? Yürüyüş yapınca sanki batma böyle bir baskı oldu yürüyünce sürekli arttı sızlama gibi 5 dk önce oturunca fazla bir şey yok gibi
EyAs busranur_19 canım doğum sancısı belden ve kasıktan tutuyor aynı adet sancısı gibi ve giderek şiddetleniyor eğer dinlenince geçmezse hastaneye git
Mom-35 Canım sancı öyle bişey değil bence ağrıların çok sifdetlenmeye başlarsa git hastaneye kaç haftaliksin
busranur_19 EyAs Benim sadece aşağı tarafım yürürken bir şey düşüyor gibi oluyor ve sızı hissettim uzanınca geçti bu sızının sebebi ne acabaaa 🌷 yaşadınız mı hiç 😌
EyAs busranur_19 evet son haftalarda yaşadım magnezyum kullanıyormusun o iyi geliyor birde. Bebek kanaldaysa ondan da olabilir. Canım şikayetin geçmezse doktorunla görüş o daha iyi bilir.😊