Sevvl benim tek yumurta 34+4 teyim 1 Mart planlanan doğum eğer beklerse kızlar. Ama artık yani yatmak kalkmak oturmak filan komple ızdırap. Evden çıkmak filan çok nadir. 34+0 da biri 2 diğeri 2.200 dü. Bende minyonum bakalım nereye kadar dayanabileceğiz☺️benimkiler de hep küçüktü hep geriden geliyorlardı buralara geldik üstelik tek plasenta bizde içini ferah tut,gebeliği nasıl geçirdiğinde etkili bence 🍀