1fatma_nurr kuzum ben iki defa kürtaj oldum kürtajdan hemen sonra kanamam olmadı ara ara leke geldi kesildi . Ama ilk adeti 30 gün sonra oldum aşırı yoğun oldu . İkinci kürtajım da aynı şeyler oldu ama bu kürtaj dan sonda ilk adetimi 20 gün sonra oldum . Şuan leke tarzı oluyor biraz endişeliyim