Dilarakilic çok geçmiş olsun, bende hemoroid zaten vardı ama hamileliğim son aylarında felaket bi hal almıştı. Doktorum bana proctolog bi krem vermişti. Uyuşturuyordu ağrısı falan geçiyordu. Ama ben kendim sıcak suyun içine kantaron yağı döküp ona oturuyordum, inanılmaz rahatlatıyordu beni.